Ceritera ChaCha ◕‿◕ Heartbeat //: Rindukan DYA ..



Rindukan DYA ..


Ya allah .. Sayu nya malam ni .. Pipi aku tk habes habes dibasahi air mata .. Aku rindu dya semahu - mahunya ya allahh .. Betulkah mimpi tadi tuh ya allah ? aku mimpikan dya ya allah .. dalam mimpi tuh aku bahagia , aku tersenyum dapat jumpa dengan dya .. adakah mimpi tuh mainan syaitan atau petunjuk dari mu ya allah ? aku nk jumpak dya ya allah .. seandainya aku dan dya ditakdirkan untuk bersama dan kekal selamanya , kau makbulkan doa hamba mu ya rabbal .. pertemukan lha aku dgn si dya ya allah suatu hari nanti .. kenapa aku dgn dya ditakdirkan berjauhan .. aku nk macam dulu .. aku selalu jumpa dya .. gelak tawa dgn dya .. kalau boleh , hamba mu ingin seperti dulu ya allah , bahagia ada nya dya .. YA ALLAH , kau pertemukan lah  hamba dgn dya ya allah , satukan jodoh kami ya allah , elakkan lah segala pertelingkahan , salah faham diantara kami ya allah .. dan ya allah .. engkau sampaikan lah rindu hamba untuk dirinya ..  :'<






Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Jejaka Tampan & Gadis Comel bole tinggalkan KOMEN anda disini yaa! ^_^

 
Copyright © . All Right Reserved by Nata Sha